Η εκστρατεία και το μπλογκ της Emily από τον Καναδά :)

Τι ενθαρρυντικό να διαβάζεις για άλλες πρωτοβουλίες και ανθρώπους που προσπαθούν να ακολουθήσουν έναν διαφορετικό τρόπο ζωής και να τον μοιραστούν με τον υπόλοιπο κόσμο. Τυχαία διάβασα σε ένα μπλογκ για τη 17χρονη Emily από τον Καναδά που πραγματοποιεί εδώ και κάποια χρόνια εκστρατεία κατά του πλαστικού στην περιοχή και το σχολείο της, το Plastic free Penticton High School! Μαζί με την αδελφή της επισκέφτηκαν το Μεξικό και πρόσφεραν εργασία δίπλα σε οικογένειες που δουλεύουν και ζουν από τα σκουπίδια της χωματερής Puerto Vallarta (έχω δει συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ για την εργασία (και την παιδική εργασία) Λατινοαμερικάνων μεταναστών σε χωματερές της Αμερικής στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης).

Ένα από τα πρότζεκτ που πραγματοποίησαν στο σχολείο τους για την ευαισθητοποίηση γύρω από το θέμα των απορριμμάτων και του πλαστικού ήταν η προσπάθεια να ζωγραφίσουν στο έδαφος με κιμωλίες 76000 μπουκάλια, αναπαριστώντας τον αριθμό των πλαστικών μπουκαλιών νερού που χρησιμοποιούνται από ολόκληρο το σχολείο μέσα σε έναν χρόνο. Τελικά κατάφεραν να ζωγραφίσουν 17000 που αντιστοιχεί στην κατανάλωση μόνο 3 εβδομάδων!

Η ίδια η Emily αναφέρει για την εκστρατεία αυτή:

«Γνωρίζω ότι το να ασχολούμαι τόσο ενεργά για έναν σκοπό σε τόσο μικρή ηλικία δεν θα είναι εύκολο. Έχω ήδη αντιμετωπίσει πολλές δύσκολες στιγμές που με έκαναν να σκεφτώ να σταματήσω όλα όσα κάνω, αλλά τώρα καταλαβαίνω καλύτερα πλέον ότι αυτό είναι υπερβολικά σημαντικό για μένα και τον κόσμο. Είμαι σε αυτό και θα είμαι για πάντα. Το υπόσχομαι σε όλους σας αυτό! Οπότε καθώς συνεχίζω το ταξίδι μου συνεχίστε να επισκέπτεσθε το μπλογκ μου. Θα μοιράζομαι μερικές πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες από τα ταξίδια μου σε άλλα μέρη για να μιλήσω για την μόλυνση από το πλαστικό!»

Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν άνθρωποι σε άλλα μέρη του κόσμου που κάνουν παρόμοιες προσπάθειες με τη δική μου μέσω αυτού του μπλογκ, και το σημαντικότερο μου δίνουν έμπνευση και δύναμη να συνεχίσω κι εγώ παρά τον λίγο χρόνο και τις δυσκολίες της αφοσίωσης σε κάτι που στην Ελλάδα δεν είναι καθόλου γνωστό 🙂

Επισκεφτείτε τη σελίδα Plastic Free Penticton στο fb!

Pentincton 1 Pentincton 6 Pentincton 5 Pentincton 4 Pentincton 3 Pentincton 2

Σχολιάστε

