Ανάσταση από τις πλαστικές σακούλες

Χριστός Ανέστη και εγώ ανέστησα το σπίτι μου από τις πλαστικές σακούλες!

Περίπου 2 μήνες αφού σταμάτησα εντελώς τη χρήση πλαστικής σακούλας, αποφάσισα να απαλλαγώ και από όσες πλαστικές σακούλες είχαν συσσωρευθεί στο σπίτι μου κατά τη διάρκεια της πλαστικής περιόδου της ζωής μου.

Έβγαλα λοιπόν όλες τις πλαστικές και χάρτινες σακούλες που είχα στο ντουλαπάκι της κουζίνας μου, τις αράδιασα στο σαλόνι και διάλεξα αυτές που θέλω να κρατήσω για πιθανή επανάχρηση. Όλες τις υπόλοιπες τις έδωσα για ανακύκλωση.

Στον πάτο του βουνού από σακούλες, υπήρχε και μία διασπώμενη πλαστική σακούλα η οποία είχε θρυμματισθεί σε κομμάτια και είχε σκορπιστεί σε διάφορα σημεία του δωματίου. Αναγκάστηκα να τα μαζέψω με την ηλεκτρική σκούπα γιατί μερικά από αυτά ήταν τόσο μικρά που με το ζόρι διακρίνονταν.

Τα κομματάκια αυτά μπορούν να εισχωρήσουν παντού μέσα στο περιβάλλον και σε στομάχια ανυποψίαστων ζώων που τα τρώνε, όταν οι διασπώμενες σακούλες πεταχθούν και αποσυντεθούν.

Τις αναστάσιμες ημέρες του Πάσχα ευκαιρία να ‘αναστήσουμε’ τις ζωές μας και το περιβάλλον από τις πλαστικές σακούλες.

Σχολιάστε

